Nasz sklep internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze sklepu oznacza akceptację korzystania z cookies. | Dowiedz się więcej | OK, rozumiem

TYLKO U NAS! BEZPŁATNE ZWROTY DO 30 DNI DARMOWA DOSTAWA POWYŻEJ 200 ZŁ

FAQ

Czy muszę być zarejestrowany, aby zrobić zakupów w sklepie internetowym Poltop.pl?

Nie, nie musisz. W naszym sklepie można kupować bez obowiązku rejestracji. Pamiętaj jednak, że wówczas nie sprawdzisz historii swoich zamówień i przy okazji kolejnych zakupów zostaniesz poproszony/a o ponowne podanie dancyh niezbędnych do złożenia zamówienia.



Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Niestety nie. Zamówienie można złożyć wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej. Ale pamiętaj, że możesz się z nami skontaktować telefonicznie, jeśli napotkasz problemy. Chętnie pomożemy! Oto numer, pod który możesz zadzwonić od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:00-16:00, w piątki 8:00-15:00: +48 (71) 300 12 11.



Co robicie z moimi danymi?

Twoje dane są w bezpiecznych rękach, dlatego nie musisz martwić się o to, że zostaną przekazane osobom i podmiotom nieupoważnionym. Wykorzystujemy Twoje dane wyłącznie do realizacji zamówień, jeśli wyrazisz na to zgodę. Bez niej– nasze bezpieczne ręce są związane :-)



Co mam zrobić, by wypisać się z newslettera?

By wypisać się z newslettera, potrzebujesz dosłownie chwili. Z wielkim smutkiem, ale już tłumaczymy, jak to zrobić. Otwórz ostatni newsletter i za pomocą boczego suwaka zjedź na dół. To tam znajduje się klauzula, w którą należy kliknać, by wypisać się z naszej listy mailingowej. Na koniec zostaniesz poproszony/a o potwierdzenie, że na pewno chcesz to zrobić. I gotowe!



Moje dziecko chce jednak inną zabawkę. Czy istnieje możliwość wymiany?

Przykro nam, ale niestety nie możesz jej wymienić. W takiej sytuacji radzimy odstąpić od umowy, czyli zwrócić towar, a następnie złożyć zamówienie na wymarzoną zabawkę. Jak to zrobić? To proste, wypełnij Formularz odstąpienia od umowy, spakuj go razem z zabawką i wyślij na nasz adres (znajdziesz go w rzeczonym Formularzu).



Coś poszło nie tak, bo złożyłem/am zamówienie, nie zapłaciłem/am i z powrotem trafiłem/am do sklepu.

Spokojnie, wdocznie wybrałeś/aś metodę płatności: płatność za pobraniem. To oznacza, że zapłacisz kurierowi podczas doręczenia paczki. Na wszelki wypadek sprawdź skrzynkę mailową, ponieważ zawsze po złożeniu zamówienia, wysyłamy do naszych klientów e-mail z potwierdzeniem. Jeśli go nie otrzymałeś/aś, skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do czwartku, w godzinach 8:00-16:00, w piątek 8:00-15:00 dzwoniąc pod numer: +48 (71) 300 12 11.



Ile muszę czekać na na paczkę, jeśli moje zamówienie składa się z kilku pozycji?

Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Bez względu na liczbę pozycji, każde zamówienie realizujemy w 24h po odnotowaniu płatności. Pamiętaj jednak, że następnie paczkę przekazujemy kurierowi, a to oznacza, że od momentu złożenia i opłacenia zamówienia do momentu doręczenia upływa około 48h. O mały włos byśmy zapomnieli, zamówienia realizujemy wyłącznie w dni robocze.



Nie ufam płatnościom internetowym. Czy mogę zapłacić za pobraniem?

Nie ma problemu, możesz skorzystać z płatności za pobraniem. Spróbuj jednak przekonać się do przelewów intenetowych. Z myślą o bezpieczeństwie i wygodzie transakcji online, wybraliśmy dla naszych klientów serwis PayPal i PayU. Możesz także zrealizować przelew za pośrednictwem Twojego banku. Jeśli masz wątplwiości, czy to bezpieczne, skontaktuj się z bankowym biurem obsługi klienta, które z pewnością odpowie na Twoje pytania.



Inne sklepy raz po raz oferują rabaty. Czy mogę otrzymać zniżkę na zakupy w Waszym sklepie?

Pewnie! Uwielbiamy akcje promocyjne i rabaty, które oferujemy naszym klientom. Co zrobić, by je otrzymać? Wystarczy zapisać się do naszego newslettera. To w nim informujemy o wszystkich przecenach i to za jego pośrednictwem przekazujemy klientom kody rabatowe. Ponadto warto śledzić nasze działania na Facebooku. Zdarza się, że i tam można znaleźć miłą niespodziankę w postaci obniżki na konkretny produkt bądź serię klocków.



Jak zwrócić wadliwy produkt?

Wszystkie wysyłane przez nas produkty znajdują się w oryginalnych pudełkach producenta. Nigdy ich nie otwieramy przed doręczeniem, dlatego istnieje niewielka szansa, że produkt, który orzymałeś/aś jest wadliwy. Nie mamy na to wpływu. Ale to wcale nie oznacza, że nie nie możemy Ci pomóc. Wydrukuj i uzupełnij formularz reklamacyjny, który znajdziesz pod adresem: www.poltop.pl/reklamacje, a następnie wyślij go razem z wadliwym produktem do nas (adres znajdziesz w rzeczonym formularzu). Zerkniemy na wadę naszym fachowym okiem. I oczywiście wyślemy Ci nowy produkt. Więcej informacji na temat odpowiedzialności za wady i reklamacji znadziesz w naszym regulaminie.



Gdzie mogę zobaczyć Wasze produkty?

Zapraszamy do Wrocławia, gdzie znajduje się nasz sklep firmowy. Z przyjemnością doradzimy i wprowadzimy w magiczny świat LEGO®. Oto nasz adres: Szewska 70, 11-400 Wrocław. Do zobaczenia!

© 2018 Wszystkie prawa zastrzeżone. LEGO, logo LEGO, minifigurka, DUPLO, LEGENDS OF CHIMA, logo FRIENDS, logo MINIFIGURES, DIMENSIONS, MINDSTORMS, NINJAGO oraz NEXO KNIGHTS są znakami towarowymi Grupy LEGO. ©2018 The LEGO Group.